In de professionele werkplaats van Campolife wordt schade aan uw caravan, camper of vouwwagen snel en vakkundig hersteld. Wij regelen ook de gehele financiële afhandeling met uw verzekeraar en u ontvangt een BOVAG garantiecertificaat op door Campolife uitgevoerd schadeherstel.

Wat te doen bij schade aan uw kampeermiddel?

    • Meldt de schade bij uw verzekeringsmaatschappij en vraag direct naar uw schadenummer
    • Vul daarna hieronder het online schadeformulier in
    • U brengt uw kampeermiddel op de afgesproken dag bij Campolife. Afspreken hiervoor kan van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 – 17.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 – 12.00 uur
    • Campolife belt u wanneer uw kampeermiddel gerepareerd is en maakt met u een afspraak voor het ophalen van uw caravan / camper / vouwwagen


Campolife services bij schade

    • U krijgt twee jaar garantie op het herstel van de schade, geheel conform BOVAG voorwaarden
    • Campolife herstelt alle merken caravans en campers
    • Campolife maakt altijd gebruik van originele onderdelen en materialen, zodoende behoudt u de originele fabrieksgarantie


Campolife werkt nauw samen met vrijwel alle grote verzekeringsmaatschappijen:

Achmea – Interpolis – ASR – Heinenoord Assuradeuren – Univé – Unigarant – Europeesche Verzekeringen – Polis Direct –NKC – Aon – Acura – You Sure – Hema – Go Now – In Shared – Klaverblad – Ohra – Reaal – VCN – Goudse verzekeringen – Noordhollanse – Voogd en Voogd – ZLM

Schadeformulier

Wij nemen graag uw schade in behandeling. Wij vragen u vriendelijk onderstaande gegevens in te vullen. Onze schadeafdeling krijgt dan direct de juiste informatie om een schadedossier te kunnen openen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen. Na het invullen van onderstaande gegevens, ontvangt u van ons een bevestigingsmail en dan kunt u erop vertrouwen dat het goed bij ons is aangekomen. U hoeft hierover geen contact op te nemen met ons. Let op: heeft u schade aan een luifel/tent en/of accessoires dan dient u altijd bij ‘korte omschrijving van de schade’ aan te geven in welk jaar de luifel/tent/accessoire is aangeschaft, wat de aanschafprijs was en wat voor type luifel/tent/accessoire het betreft.

Let op: Persoon aan wie u de premie betaalt

Op te vragen bij uw verzekeraar

Let op: Is het een tentschade? Dan zijn de foto’s van de schade verplicht.

Let op: het enige wat u afrekent bij ons is het eigen risico en in enkele gevallen nemen wij een deel van het eigen risico over. U kunt dit opvragen bij uw verzekeraar.