Wat te doen bij schade aan uw kampeermiddel?
- Meldt de schade bij uw verzekeringsmaatschappij en vraag direct naar uw schadenummer
- Vul daarna hieronder het online schadeformulier in
- U brengt uw kampeermiddel op de afgesproken dag bij Campolife. Afspreken hiervoor kan van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 – 17.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 – 12.00 uur
- Campolife belt u wanneer uw kampeermiddel gerepareerd is en maakt met u een afspraak voor het ophalen van uw caravan / camper / vouwwagen
Campolife services bij schade
Twee jaar garantie
Alle merken
Originele fabrieksgarantie
Campolife werkt nauw samen met vrijwel alle grote verzekeringsmaatschappijen:
Vul direct het schadeformulier in
Wij nemen graag uw schade in behandeling. Wij vragen u vriendelijk onderstaande gegevens in te vullen. Onze schadeafdeling krijgt dan direct de juiste informatie om een schadedossier te kunnen openen. Na het invullen van uw gegevens ontvangt u van ons een bevestigingsmail en dan kunt u erop vertrouwen dat het goed bij ons is aangekomen. U hoeft hierover geen contact met ons op te nemen. Wij doen ons best om u binnen 2 werkdagen te antwoorden. Let op: heeft u schade aan een luifel/tent en/of accessoires dan dient u altijd bij ‘korte omschrijving van de schade’ aan te geven in welk jaar de luifel/tent/accessoire is aangeschaft, wat de aanschafprijs was en wat voor type luifel/tent/accessoire het betreft.
"*" geeft vereiste velden aan