Let op: Campolife kan alles voor u regelen, behalve het melden van de schade bij de verzekering. Dit moet u zelf doen, voordat u het online schadeformulier invult op onze website. Vergeet niet naar uw schadenummer te vragen!
Hoe verloopt de behandeling van uw schade?
Het is goed om te weten dat de tijdsduur van het hele schadetraject afhankelijk is van diverse factoren. Als wij alle gegevens compleet hebben en u heeft een merk caravan/camper waar wij dealer van zijn en de bestelde onderdelen zijn op voorraad bij de fabriek dan kan het proces binnen enkele weken afgerond zijn. Heeft u echter een kampeermiddel dat niet tot onze huismerken hoort en/of zijn onderdelen niet of slecht leverbaar dan kan de afhandeling van het schadeproces zomaar enkele maanden oplopen. Drukte bij de verzekeringsmaatschappij, beschikbaarheid van de expert van de verzekering en drukte bij de spuiter of in onze werkplaats heeft uiteraard ook invloed op de doorlooptijd.
Wij behandelen uw dossier bij voorkeur zoveel mogelijk via de mail. Vermeldt u in het onderwerp van uw mail altijd uw postcode en huisnummer a.u.b.